Inredning

Hej!
Som ni kanske har märkt så har sidan ändrats lite.
Kära systeryster har hjälpt mig med detta och förhoppningsvis ska det hamna en bild på huset här med.
Tänkte visa lite inredningsbilder eller kanske inspirationsbilder?!

Hittade finfina nycklar i en låda som jag satte ihop med ett vackert knyppelband gjort av min mormor.
Passar fint i fönstret med kjollampan
I vardagsrumsfönstret finns sk Åsablommor, dvs plastblommor.
Köpta på IKEA och det gäller även kannan.
Lite dålig bild men men...
Hyllan sitter över trappen och är gjord av mig och Rikard. Huslyktan är köpt på Rusta
och "spirtoppen" är köpt  på ICA. Passar bra där det står och huslyktan lyser vackert när vi har gäster :)
Signes hundmatlåda med jätte härligt mönster!
Blomma i köksfönstret. Nyinköpt och än så länge levande!
Jaha det var lite bilder härifrån med mina favoritting i hemmet.
Ha d tipptopp!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så fint! Kram

2011-03-28 @ 23:15:28
Postat av: Åsa

Tack!

2011-04-13 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0