Mys

Hej!
Dagen började med fint och vackert väder. Tummen upp!
Men när jag sedan kom hem blåste d så det knakade i hela huset och ven i skorstenen.
Då är man glad att man har en kamin som kan få upp värmen på övervåningen fort.
Direkt el är ju inte gratis och ger ingen "mysig" värme, så som kaminen gör.
På nedre våningen finns tre gamla kakelugnar som kan ge värme. Vid renoveringen ska vi behålla två av dessa, vilket jag är glad för. Det tillför känslan av att huset är gammalt och höjer mysfaktorn.
Signe myser framför kaminen, efter en lång dag i hundgården.
Nu ska jag mysa med Signe.
Ha d!

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 22:44:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0