Nya renoveringsbloggen!

Hej!
Vad roligt att just du har valt att läsa min blogg!
Denna bloggen kommer att handla om renovering, inredning, familjen och studierna.
Jag och sambon ska under 2011-2012 renovera vårt hus från ett två-familjshus till ett en-familjshus. Planerna är att börja i maj med undervångingen.
Känner mig glad och pirrig över detta då det kommer att bli mycket arbete men samtidigt kul!

Just nu studerar jag till förskollärare i Växjö och studierna beräknas vara klara i januari 2012, vilket också tar mycket av min tid och ork. Det är jättekul och utvecklande men kräver hårt arbete. Förutom dessa studier läser jag till jägare och beräknar vara klar med dessa studier till hösten.

Mycket på G men men till jul ska sambon och jag till Thailand för avkoppling och bröllop (kan påpeka att det är ett par nära vänner som ska gifta sig, inte vi). Det kommer att bli så skönt och trevligt. Jag har aldrig varit i Thailand vilket kommer att göra resan extra spännande och intressant.

Fram till husrenoveringen kommer troligtvis bloggen inte att uppdateras särskilt ofta och nu säger jag tack för mig för idag. Vi höres snart igen!



Kommentarer
Postat av: Jägarförbundet

Grattis nu är du snart en jägare!

2011-03-19 @ 11:55:08
Postat av: Åsa

Tack!

2011-03-21 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0