Vilken vecka

Hej!
Denna vecka har det varit fullt upp med att riva ut nerevåningen.
Det har tagit mycket av vår fritid, men så är det väl att renovera :)
Nu är allt golv, på nerevåningen, borttaget och likaså inredning.

Bild i gamla köket, under köket ligger en liten källare som ska fyllas igen.

Signes "lekutrymme" har blivit mindre men hon har fått en större hundgård sedan Cassie flyttade


Här rivs utbygget.


Det blir lite bråte att slänga


Idag rivs den stora skorstenen. För att kunna bo här har vi satt upp plast som skyddar möblerna från alltför mycket damm. Idag får vi hjälp från Rikards far, bror, svåger och min far. Hoppas huset står kvar imorgon :)


Ikväll ska vi till Alexandra, Fredde och deras Bebis Håkan för att kolla på Eurovision.
Detta gör vi varje år, eller så bojkottar vi det ihop.
Mina favoriter är Irland och Finland. Hoppas Irland vinner, har klart det mest intressanta och tilltalande shownumret, för mitt tycke och smak.

Men nu ska jag fortsätta med mitt (och FLs) examensarbete.
Tjo Fjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0